Klachtenafhandeling

Ontevreden over een product?

Wij besteden altijd de uiterste zorg aan het vervaardigen van uw producten. Mocht er desondanks toch een klacht zijn, dan horen we dat graag van u. 

Procedure klachtafhandeling

Als u een klacht heeft over één van onze producten of onze dienstverlening dan kunt u de klacht op een aantal manieren bij ons indienen. Per mail, post of telefonisch.

Wilt u de klacht per brief of e-mail aan ons kenbaar maken vermeldt dan a.u.b. de volgende gegevens:

Hoe werkt het?

Wanneer u ons mailt, een brief stuurt of ons belt, proberen we uw klacht direct op te lossen. U mag er op rekenen dat wij uw klacht binnen 24 uur in behandeling nemen. In voorkomende gevallen zullen wij u vragen het product waar de klacht betrekking op heeft aan ons te retourneren. Voordat u het product aan ons opstuurt sturen wij u een schriftelijk akkoord met de vraag om het product aan ons te retourneren. We vergoeden u dan de verzendkosten die u moet maken om het product per bezorgdienst naar ons op te sturen. We storten het bedrag van de verzendkosten retour op uw bankrekening. 

Heeft u een ongebruikelijke klacht die we verder moeten uitzoeken, dan maken we een klachtenafhandeling dossier aan. U krijgt een schriftelijke bevestiging van uw gemelde klacht met daarin de procedure en een schatting van de tijd die de klachtafhandeling in beslag zal nemen.

U kunt uw klacht of vraag sturen naar:

Per email: info@rvszetwerk.nl 
Per post: RVS Zetwerk.nl, Touwslagersweg 3, 3449 HX Woerden.