Wij besteden altijd de uiterste zorg aan het vervaardigen van uw producten. Mocht er desondanks toch een klacht zijn, dan horen we dat graag van u.
Als u een klacht heeft over één van onze producten of onze dienstverlening dan kunt u de klacht op een aantal manieren bij ons indienen. Per mail, post of telefonisch.
Wilt u de klacht per brief of e-mail aan ons kenbaar maken vermeldt dan a.u.b. de volgende gegevens:
Wanneer u ons mailt, een brief stuurt of ons belt, proberen we uw klacht direct op te lossen. U mag er op rekenen dat wij uw klacht binnen 24 uur in behandeling nemen. In voorkomende gevallen zullen wij u vragen het product waar de klacht betrekking op heeft aan ons te retourneren. Voordat u het product aan ons opstuurt sturen wij u een schriftelijk akkoord met de vraag om het product aan ons te retourneren. We vergoeden u dan de verzendkosten die u moet maken om het product per bezorgdienst naar ons op te sturen. We storten het bedrag van de verzendkosten retour op uw bankrekening.
Heeft u een ongebruikelijke klacht die we verder moeten uitzoeken, dan maken we een klachtenafhandeling dossier aan. U krijgt een schriftelijke bevestiging van uw gemelde klacht met daarin de procedure en een schatting van de tijd die de klachtafhandeling in beslag zal nemen.
Per email: info@rvszetwerk.nl
Per post: RVS Zetwerk.nl, Touwslagersweg 3, 3449 HX Woerden.